skambinkite (8 5) 203 4400 arba parašykite konsultantui (chat)

Dažniausiai užduodami klausimai

Raskite atsakymą į kilusį klausimą

Neradote atsakymo į savo klausimą? Susisiekite su mumis tel. (8 5) 203 4400 arba el. paštu info@laisvalaikiodovanos.lt 

Kaip atrodo mūsų dovanos?

Mūsų dovanų pavyzdžius rasite Kaip atrodo mūsų dovanos >

Kaip užsakyti mūsų dovaną?
Prie išsirinktos dovanos paspauskite „Į krepšelį“, Prekių krepšelyje spauskite „Toliau“ ir užpildykite užsakymo formą.

Dovana Jums bus pristatyta pagal Jūsų pasirinktą pristatymo būdą.

Padarę užsakymą, dovaną galite atsiimti ir patys „Laisvalaikio Dovanų“ parduotuvėse. Kontaktai >
Kaip galiu dovaną gauti tuoj pat?

Tuomet pasirinkite eDovana, kuri atsiunčiama el. paštu per 1 minutę!
Tai dovanų kuponas PDF formatu, persiunčiamas el. paštu 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Jį galėsite atspausdinti ir iš karto dovanoti.
Užsakymo formoje pasirinkite pristatymo būdą „eDovana“ bei atsiskaitykite elektronine bankininkyste. O mes išsiųsime į Jūsų el. paštą eDovaną!

Per kiek laiko pristatomos dovanos?

eDovana - atsiunčiama el. paštu per 1 minutę. eDovana į el. paštą atkeliauja iš karto padarius užsakymą (I-VII 0-24 val.).

Atsiėmimas LaisvalaikioDovanos.lt parduotuvėse - paruošiama per 1-2 minutes. Kontaktai >

Kurjeris - 1-2 darbo dienos, dovanos pristatomos I-V 8-22 val.

Atsiėmimas OMNIVA paštomatuose - 1-2 darbo dienos.

Lietuvos pašto siunta - pristatymas užtrunka iki 5 darbo dienų. Dovanos Jus pasieks I-VI 8-17 val.

Daugiau apie dovanų pristatymo būdus čia >

Kokie yra atsiskaitymo būdai?
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių banko, Medicinos banko, Citadelės elektroninės bankininkystės paslaugomis, pavedimu iš bet kurio banko, PayPal, PaySera, grynaisiais pinigais.
Kiek laiko galioja dovanų kuponas?

Nuo 2020 liepos 13 dienos visi dovanų kuponai galioja 3 metus nuo jų įsigijimo datos.

Dovanų kuponai, įsigyti panaudojus dovanų čekį (čekiu padengus dalį arba visą pramogos sumą), galioja tiek, kiek galiojo panaudotas dovanų čekis. Pirmuosius 12 mėnesių kuponas galioja įprastai, likusius 24 mėnesius kuponas tampa tos pačios vertės dovanų čekiu, kurį galima išnaudoti pasirinktai pramogai.

Sezoninių pramogų kuponai, kurių teikimo sezoniškumą lemia metų laikai ir klimatinės sąlygos, galioja vieną sezoną.

Akcijinių pasiūlymų dovanų kuponai, jei prie pasiūlymo nurodytas trumpesnis galiojimo laikas, gali galioti trumpiau nei 3 metus. Kai dovanų kuponas pažymėtas žodžiu „Šortas“, taikomas trumpesnis galiojimo terminas, kuris nurodomas kiekvieno „Šorto“ pasiūlyme ir „Šorto“ kupone.

Kaip panaudoti dovanų čekį?

1. Išsirinkite Jums labiausiai patikusią dovaną (-as). Prie kiekvienos dovanos paspauskite „Į krepšelį”.
2. Prekių krepšelyje įveskite Dovanos kodą ir paspauskite „Tikrinti”. Jei pasirinktos dovanos (-ų) vertė viršys čekio vertę, skirtumą galėsite primokėti pasirinktu būdu kitame užsakymo žingsnyje. Spauskite „Toliau”.

3. Užpildykite užsakymo formą, jei reikia, pasirinkite apmokėjimo būdą. Spauskite „Pirkti”. Jūsų pasirinktu būdu pristatysime pramogos kuponą (-us), kuriuos gavę turėsite aktyvuoti skiltyje „jau turite dovaną?“. Vykdami pramogauti, paimkite gautus kuponus.

4. Dovanų čekį galima panaudoti vieną kartą. Neišnaudojus visos čekio sumos, skirtumas nėra grąžinamas.

Kiek kartų galiu panaudoti dovanų čekį?
Dovanų čekį galima panaudoti vieną kartą. Neišnaudojus visos čekio sumos, skirtumas nėra grąžinamas.
Ar dovanų kuponus ir čekius galima grąžinti?
Vadovaujantis Pirkimo sutarties sąlygomis, įsigytas Kuponas ir (arba) Čekis negali būti grąžintas „Laisvalaikio Dovanoms“ ir už jį sumokėti pinigai nėra grąžinami. 
Išimtiniais atvejais (kai paslaugos suteikti neįmanoma) pinigai už Kuponą grąžinami pavedimu į Kliento sąskaitą.
Kas yra sąžiningos kainos garantija?
Tai yra garantija, kad mūsų svetainėje dovanų kainos lygiai tokios pačios kaip pramogų organizatorių arba mažesnės!

Mūsų įsipareigojimas

Jeigu:
  • nusipirksite mūsų pramogą, tačiau rasite, kad pramogų organizatorius siūlo pigiau*; 
  • informuosite mus per 14 d. nuo dovanos pirkimo; 
  • Jūsų informacija pasitvirtins; 

mes pažadame Jums padovanoti tą pramogą!

*paslaugą turi teikti tas pats pramogų organizatorius, kurio pasiūlymus parduodame mes, o paslauga turi visiškai atitikti mūsų parduodamą. Paslaugos organizatorius pasilieka teisę taikyti ypatingas sezonines nuolaidas, daryti nuolaidas nuolatiniams klientams, vaikams, studentams, grupėms ir pan.

Sąžiningos kainos garantija negalioja dovanoms užsienyje (dėl valiutos kursų svyravimo).
Kaip atlikti rezervaciją išsirinktai pramogai?
Pramogos organizatoriaus kontaktai pateikiami aktyvavus dovanų kuponą skiltyje „jau turite dovaną?“. Po kupono aktyvacijos sužinosite pramogos organizatoriaus kontaktus ir susiekus nurodytais kontaktais galėsite atlikti pramogos rezervaciją.
Ar dovanų kupone nurodoma dovanos kaina?
Dovanos kaina kupone nėra nurodyta.

Jei perkate konkrečios vertės dovanų čekį (pvz. 20 € ir pan.), dovanų čekio vertė ant kupono bus nurodyta.
Kurioms dovanoms papildomos nuolaidos nėra taikomos?
Papildomos nuolaidos netaikomos pramogoms, kurioms jau taikomos kitos nuolaidos, pramogoms užsienyje.
Ką daryti, jei negavau eDovanos?

Ko gero mūsų laiškas pateko ne į pagrindinę Jūsų gaunamų laiškų dėžutę.

Jeigu darydami užsakymą nurodėte savo el. paštą gmail.com paskyroje, ko gero mūsų laiškas pateko į „Reklamos“ („Promotions“) skirtuką. Patikrinkite jį.

Jei naudojatės kito el. pašto programomis, patikrinkite savo el. pašto „Šiukšlių dėžę“, „Trash“, „Spam“, „Junk mail“ – laišką galite rasti ten.

Jei vis tik mūsų siųstas laiškas su eDovana nepasiekė Jūsų el. pašto dėžutės – susisiekite su mumis ir mes pakartosime siuntimą. Tel. (8 5) 203 4400, info@laisvalaikiodovanos.lt

Ar užsakydamas pristatymą kurjeriu, galiu įvesti nelietuvišką telefono numerį?
Jei ant siuntos nurodytas nelietuviškas telefono numeris, DPD kurjeriai tokios siuntos neveža pristatymui. Todėl prašome visada nurodyti lietuvišką siuntos gavėjo telefono numerį.
Informacija apie vartojimo ginčų sprendimą
Prašymą ar skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštas tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.