+370 5 203 4400 arba parašykite konsultantui (chat) | Darbo laikas: I–VI 10–21 val.; VII 10–19 val.
Meniu

Platformos taisyklės

Platformos taisyklės taikomos visiems Paslaugų teikėjams, kurių paslaugos platinamos Sistemoje.

Platformos taisyklėmis įgyvendinami Reglamento (ES) 2019/1150 (Internetinių tarpininkavimo paslaugų platformų reglamentas) reikalavimai.

Platformos taisyklės Paslaugų teikėjams taikomos tiek, kiek nėra pakeistos ir/ ar papildytos Tarpininko ir Paslaugų teikėjo individualiai aptartais ir sudarytais dokumentais.

PAGRINDINĖS SĄVOKOS

Sistema – elektroninė parduotuvė su joje įdegtais įrankiais, esanti adresu www.laisvalaikiodovanos.lt.

Tarpininkas – Laisvalaikio dovanos UAB, registruotos buveinės adresas: J. Jasinskio g. 16, LT-03163 Vilnius, juridinio asmens kodas 300012393, PVM mokėtojo kodas LT100000935518.

Klientas – klientas, fizinis arba juridinis asmuo, kuris kaip galutinis vartotojas įsigyja Kuponą arba fizinis asmuo, kuris kaip galutinis vartotojas užsisako Pramogų Sistemoje arba naudojasi kitomis Sistemoje teikiamomis paslaugomis, nepriklausomai nuo to ar užsako Kuponą ir juo naudojasi savarankiškai ar teises į Kuponą (pvz. kaip dovaną) gauna iš Kuponą įsigijusio asmens.

Pirkėjas – fizinis asmuo, kuris Sistemoje pateikia Užsakymą ir nuotoliniu būdu sudaro sutartį.

Kuponas – daugiafunkcinis dovanų kuponas (visas platinamų kuponų formas ir jų savybes rasite čia), kuriame yra nurodytas Kupono kodas, kurį aktyvavęs Klientas Kupono galiojimo laikotarpiu ir pagal Kupone nurodytas sąlygas turi teisę reikalauti suteikti vieną iš Kupone nurodytų ar Sistemoje siūlomų Pramogų. Aktyvuotas Kupono kodas yra vienintelis pagal Kupone nurodytas sąlygas pasirinktos Pramogos, užsakymą ir apmokėjimą patvirtinantis dokumentas. Bendrosios Pramogų pasirinkimo, Kupono formos keitimo į kitą Kupono formą sąlygos nurodytos šiose taisyklėse, specialios sąlygos gali būti nurodomos konkrečiame Kupone.

Kupono kodas – Kupone nurodytas kodas, suteikiantis teisę ir galimybę atlikti Rezervaciją.

Paslaugos – tarpininkavimo paslauga, sudarant galimybę Klientams įsigyti ir/ar pasinaudoti atrinktų galutinių paslaugų teikėjų teikiamomis paslaugomis.

Paslaugų teikėjas – galutinis Pramogos teikėjas, su kuriuo bendradarbiauja ir kuriam tarpininkavimo paslaugą teikia Tarpininkas.

Pramoga – Paslaugų teikėjo teikiama paslauga.

Paskyra – Sistemoje sukurta bei Paslaugų teikėjo vardu ir slaptažodžiu apsaugota paskyra.

Rezervacija – Pramogos pasirinkimas ir užsakymas Sistemos rezervavimo įrankyje ar kitais Kupone ir Pirkimo sąlygose nurodytais būdais, naudojantis Kupone ar Kuponuose nurodytais Kupono kodu (-ais).

TARPININKAVIMO PASLAUGA

Tarpininkas platina Paslaugų teikėjo teikiamų/ parduodamų paslaugų/ prekių dovanų korteles/ kuponus (toliau vadinama – Kuponas).

Tarpininkas teikia analogiškas Paslaugas kitiems paslaugų teikėjams, o Pirkėjai (Klientai), įsigiję Tarpininko platinamus Kuponus, turi teisę Kupono galiojimo laikotarpiu juos išsikeisti į bet kurį kitą Tarpininko platinamą Kuponą Pirkimo sąlygose nustatyta tvarka.

Kuponai yra parduodami, kaip Tarpininko platinamų daugiafunkcinių dovanų kuponų dalis kartu su kitomis Tarpininko platinamomis paslaugomis/ dovanų kortelėmis/ kuponais.

Tarpininko platinami Kuponai yra daugiafunkciniai. Pareiga Paslaugų teikėjui suteikti Klientui Pramogą atsiranda nuo to momento, kai Paslaugų teikėjas patvirtina Kliento rezervaciją pagal kliento turimą Kuponą, ir yra neatšaukiama.

Tarpininkas kiekvienam parduotam Kuponui suteikia unikalų Kupono kodą, galiojantį 36 mėnesius nuo Kupono įsigijimo dienos.

Paslaugų teikėjas teikia Pramogas klientams tik jiems pateikus Kupono kodą ir tik gavęs Sistemoje Tarpininko patvirtinimą, jog nurodytas Kupono kodas yra teisingas. Tarpininkas moka Paslaugų teikėjui tik už suteiktas pramogas pagal patikrintus ir patvirtintus Kuponų kodus.

Už pagal panaudotus Kuponus suteiktas Pramogas atsiskaitoma pagal Suderinimo aktą. Tarpininkas Suderinimo aktus Paslaugų teikėjui pateikia per Sistemą į Paslaugų teikėjo paskyrą. Jei Paslaugų teikėjas per 5 (penkias) kalendorines dienas nuo Suderinimo akto gavimo nepareiškia Tarpininkui pastabų dėl neatitikimų, nurodytų Suderinimo akte, tai Suderinimo akte nurodyta informacija laikoma Tarpininko ir Paslaugų teikėjo tinkamai patvirtinta visa apimtimi.

Tarpininkas įgyvendina Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytą Kliento teisę atsisakyti nuotoliu sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties Pirkimo sąlygose nustatyta tvarka.

Paslaugų teikėjo Tarpininkui mokamo komisinio atlyginimo dydis ir tarpusavio mokėjimo terminai nustatomi Tarpininko ir Paslaugų teikėjo individualiai aptartuose ir sudarytuose dokumentuose.

Paslaugų teikėjas išrašo pardavimo sąskaitą faktūrą už suteiktą Pramogą Pirkėjui (Klientui), kuris panaudojo Kuponą.

PASLAUGŲ TEIKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

Paslaugų teikėjas yra verslininkas ir teikdamas Pramogas vartotojams, privalo laikytis visų su jų teisių apsauga susijusių reikalavimų.

Paslaugų teikėjas įsipareigoja užtikrinti, kad visų jo teikiamų Pramogų sąlygos būtų išsamios ir teisingos, atitiktų Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228(1) – 6.228(7) straipsniuose, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo, Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo, Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo ir kitais įstatymais Paslaugų teikėjo teikiamoms paslaugoms/ parduodamoms prekėms taikomus reikalavimus.

Paslaugų teikėjas įsipareigoja laiku ir tinkamai suteikti Kupone nurodytas pramogas Klientams. Teikdamas Pramogas Paslaugų teikėjas įsipareigoja veikti sąžiningai ir protingai, kad tai labiausiai atitiktų Tarpininko ir Klientų interesus bei taikytinų teisės aktų reikalavimus.

Paslaugų teikėjas įsipareigoja suteikti Tarpininkui visą informaciją, reikalingą Paslaugų teikimui, įskaitant, bet neapsiribojant, nedelsiant informuoti Tarpininką apie bet kokius Pramogų, kurių Kuponus platina Tarpininkas, teikimo/pardavimo sąlygų pasikeitimus.

Paslaugų teikėjas įsipareigoja informuoti Tarpininką apie reikalavimą Klientams pasirašyti papildomas sutartis ar sutikimus, laikytis nustatytų Pramogų teikimo taisyklių, būtinų apsaugoti Kliento gyvybei ir sveikatai, Paslaugų teikėjo turtui ir kt.

Paslaugų teikėjas tiesiogiai atsako už netinkamo kokybės paslaugų sukeltą žalą Klientams, įskaitant, bet neapsiribojant, žalą, padarytą tretiesiems asmenims.

Tuo atveju, jei Paslaugų teikėjas nutraukia Paslaugų teikimą savo iniciatyva, nesilaikydamas išankstinės Paslaugų teikimo nutraukimo procedūros, Tarpininkui nepažeidus Platformos taisyklių, Paslaugų teikėjas privalo atlyginti Tarpininkui jo patirtus nuostolius.

TARPININKO TEISĖS IR PAREIGOS

Tarpininkas turi teisę per Sistemą priimti ir tvarkyti Klientų užsakymus bei įsigytus Kuponus Pirkimo sąlygose nustatyta tvarka.
Tarpininkas savo pasirinkimu bei priemonėmis turi teisę, bet neprivalo, reklamuoti Sistemą, tokiu būdu didinant Sistemos žinomumą platesnei Klientų auditorijai.
Tarpininkas, vykdydamas teisės aktų reikalavimus, turi teisę, o tam tikrais atvejais ir pareigą teikti informaciją bei duomenis valstybinėms institucijoms apie Paslaugų teikėją, jo gaunamas pajamas, mokamus komisinius mokesčius ir pan.. Paslaugų teikėjas supranta ir sutinka pateikti visą prašomą informaciją, kuri reikalinga Tarpininkui, kaip Sistemos valdytojui įvykdyti tesės aktų reikalavimus.
Tarpininkas turi teisę nedelsdamas sustabdyti ar nutraukti bendradarbiavimą su Paslaugų teikėju, jei tam yra būtina priežastis, įskaitant: (i) kai Paslaugų teikėjas pažeidžia šias Platformos taisykles arba nevykdo teisės aktais jam taikomų reikalavimų, įskaitant duomenų apsaugos teisės aktus arba pažeidžia kito asmens teises, įskaitant pažeidimus, turinčius įtakos Pramogų saugai, sukčiavimą, (ii) kai Paslaugų teikėjas elgiasi neteisėtai ar netinkamai Klientų atžvilgiu, kitaip netinkamai vykdo savo, kaip Paslaugų teikėjo įsipareigojimus; pradedamas Paslaugų teikėjo likvidavimas, išskyrus atvejus, kai tai daroma vykdant sujungimą arba reorganizaciją, o po jų liekanti bendrovė įsipareigoja vykdyti arba perimti įsipareigojimus, kurie tenka Paslaugų teikėjui.
Jei, atlikus patikrinimą, Tarpininkas pagrįstai mano, kad buvo padarytas Platformos taisyklių ar Tarpininko ir Paslaugų teikėjo individualiai aptartais ir sudarytais dokumentais numatytų pareigų pažeidimas, Tarpininkas turi teisę nutraukti Paslaugų teikimą su Paslaugų teikėju pranešęs prieš 30 (trisdešimt) dienų. Nutraukus Paslaugų teikimą, Paslaugų teikėjas, pašalinęs savo veiklos trūkumus, turi teisę pateikti užklausą Tarpininkui dėl pageidavimo iš naujo naudotis Tarpininko sistema ir gauti Tarpininko paslaugas, o Tarpininkas turi teisę savarankiškai nuspręsti ar teikti Paslaugas Paslaugų teikėjui.
Tarpininkui ar Paslaugų teikėjui nutraukus Paslaugų teikimą, Paslaugų teikėjas netenka galimybės prisijungti prie Sistemos. Paslaugų teikėjas turėtų atsisiųsti bet kokius duomenis ar informaciją, saugomus jo paskyroje Sistemoje, prieš Paslaugų teikimo nutraukimą.

PLATFORMOS TAISYKLIŲ PAKEITIMAS IR GALIOJIMAS

Platformos taisyklių pakeitimai įsigalioja per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų po to, kai Tarpininkas savo nuožiūra pasirinktomis priemonėmis (pvz.: naujų sąlygų redakcijos paskelbimu Sistemoje, elektroniniu paštu) informuoja Paslaugų teikėją apie Platformos taisyklių pasikeitimą.
Paslaugų teikimas gali būti tiek Tarpininko, tiek Paslaugų teikėjo vienašališkai nutrauktas raštu iš anksto apie tai pranešus kitai šaliai prieš 60 (šešiasdešimt) dienų. Nutraukus Paslaugų teikimą neįvykdyti įsipareigojimai pagal iki Paslaugų nutraukimo parduotus Kuponus lieka privalomi iki visiško jų įvykdymo.
Paslaugų teikimas taip pat gali būti nutrauktas Paslaugų teikėjo ir Tarpininko bendru susitarimu arba Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse numatytais pagrindais.

KUPONŲ IŠDĖSTYMAS SISTEMOJE (REITINGAVIMAS)
Sistemoje lankytojai ir Pirkėjai turi galimybę pasirinkti Kuponų rūšiavimą pagal vieną iš šių kriterijų: populiariausi (pirkimo dažnumą), kaina nuo mažiausios (nuo mažiausios iki didžiausios kainos), kaina nuo didžiausios (nuo didžiausios iki mažiausios kainos). Taip pat lankytojas turi galimybę papildomai taikyti Kuponų filtravimą pagal vieną ar kelis kriterijus: vieta, dalyvių skaičius, tipas, tiekėjas ir kitus.
Lankytojui ar Pirkėjui nepasirinkus nei vieno rūšiavimo kriterijaus, Kuponai išdėstomi automatiškai, pagal populiarumą (pirkimo dažnumą) ir kainą.

Rekomendacijos skirtingose kategorijose, tokiose kaip „Tik pas mus“, „Nuolaidos dovanoms“, „Dovanų TOP 50”, „Neįkainojamos dovanos“, pateikiamos, įvertinant Kuponų išskirtinumą, populiarumą (pirkimo dažnumą), taikomas nuolaidas.

Skiltyje „Nuolaidos“ ir „Šortai“ pateikiami Kuponai, kuriems taikomos išpardavimo, specialios sąlygos arba vykdomos specialios akcijos.

Sistemoje nėra vykdomas kainų individualizavimas. Siūlomų Kuponų kainos (be pristatymo išlaidų) yra vienodos visiems lankytojams ir Pirkėjams.
SKIRTINGŲ SĄLYGŲ TAIKYMAS
Tarpininkas savarankiškai Pramogų paslaugų neteikia ir Sistemoje Pirkėjams bei Klientams savo teikiamų Pramogų nesiūlo.

PRIEIGA PRIE DUOMENŲ

Tarpininkas turi prieigą prie Pirkėjų ir Klientų duomenų, kuriuos jie pateikė naudodamiesi Sistemos paslaugomis. Nurodyti duomenys yra renkami tik užsakymo įvykdymo tikslu ir nėra teikiami Paslaugų teikėjams.

Paslaugų teikėjui Sistemoje jo paskyroje pateikiamas suderinimo aktas, kuriame nurodomi visi Kuponai (kodai), pagal kuriuos jis suteikė Pramogas Klientams.

Tarpininkas Paslaugų teikėjams neteikia Sistemos sugeneruotų (paslaugų teikėjų ir Pirkėjų, Klientų (tiek neapdorotų, tiek apdorotų) duomenų.

Tarpininkas neperduoda Paslaugų teikimo metu Paslaugų teikėjų sugeneruotų
duomenų tretiesiems asmenims.