skambinkite +370 5 203 4400 arba parašykite konsultantui (chat)
Meniu

Tapk „Laisvalaikio dovanų“ įspūdžių ambasadoriumi!



„Laisvalaikio dovanos“ ieško bendraminčių – kūrybingų, talentingų, energingų ir pasilinksminti nusiteikusių nuotykių ieškotojų! Mėgsti išbandyti naujas patirtis ir jomis dalintis? Pasinaudok galimybe pramogauti – patirti adrenalino kupinų akimirkų, pasilepinti maloniu poilsiu ar pasimėgauti gurmaniškais patiekalais – ir sukurti unikalų turinį savo ir mūsų socialiniams tinklams!


Ieškome būtent Tavęs, jeigu:

  • savo „Instagram“ ir / arba „TikTok“ profilyje turi bent 5000 sekėjų;
  • mėgsti kurti įtraukiantį turinį socialiniams tinklams;
  • esi ne jaunesnis nei 18 metų;
  • nori leistis į įspūdžių kupiną nuotykį!

Jeigu atsakei teigiamai į visus aukščiau paminėtus punktus, kviečiame pateikti savo kandidatūrą į įspūdžio ambasadorius! Pirmiausia, ką reikia padaryti, tai:

  • pasižvalgyti po „Laisvalaikio dovanų“ pasiūlymus ir išsirinkti, kurias 3 patirtis norėtum išmėginti labiausiai;
  • iki 2024-06-30 atsiųsti el. laišką adresu rinkodara@laisvalaikiodovanos.lt su nuorodomis į pasirinktus pasiūlymus ir trumpais komentarais, kodėl išsirinkai būtent šiuos įspūdžius;
  • tame pačiame el. laiške pateik trumpą prisistatymą ir savo laisvalaikio aprašymą. Nepamiršk pridėti nuorodų į savo „Instagram“ ir / arba „TikTok“ profilius!

Visas paraiškas svarstysime iki 2024-07-05. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais, kurie gaus galimybę nemokamai išbandyti „Laisvalaikio dovanų“ pramogas.

Kas vyks toliau? Tapus mūsų įspūdžių ambasadoriumi turėsi smagų laiką, garbingą titulą ir šiek tiek kūrybinių darbų. Prašysime Tavęs savo socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Instagram“ ir „TikTok“) pasidalinti bent vienu įrašu ir „Story“ serija iš pasirinktos pramogos (nuotraukų arba video formatu). Turinys iš anksto derinamas. Norėtume, jog savo draugams ir sekėjams papasakotum, kaip patiko patirtis, pasidalintum darytomis nuotraukomis ar vaizdo įrašu. Taip pat su mumis turėsi pasidalinti sukurtų publikacijų rezultatais – ekrano nuotraukomis su „Story“ ir vaizdo įrašų peržiūromis, „Patinka“ paspaudimų skaičiumi, pasiekta auditorija, nuorodų paspaudimais ir kitais aktualiais skaičiais.