VALIO! Laisvalaikio Dovanos švenčia 11-tąjį gimtadienį!

Kiekvienais metais „Laisvalaikio Dovanos“ gimtadienį švenčia įdomiai ir, žinoma, su pramogomis! 11-tojo gimtadienio proga visa „Laisvalaikio Dovanų“ komanda sulipo į krepšį ir pakilo į orą su Prancūzų išradimu – karšto oro balionu!

oro_balionas_48

Lietuviška vasara padiktavo, kad skristi galėsime tik anksti ryte. Didelis noras pakilti į orą padrąsino ir visa komanda 5:40 ryto jau buriavosi prie Baltojo Tilto pievos. Kad tilptume visi, skridome su didžiausiu oro balionu visoje Lietuvoje, kurį gali pilotuoti vos keli oreiviai! Taigi, dideliam balionui pripūsti reikėjo ir mūsų komandos pagalbos. Akyse matėme, kaip iš medžiagos kalno susiformavo didelis, karštu oru pripildytas balionas. Įlipimas į oro balioną buvo įdomus: atsigulėme paverstame krepšyje, o besipūsdamas balionas mus pastatė ant kojų. Švelniai pakilome į orą ir grožėjomės bundančiu Vilniumi, nuostabiomis žaliomis erdvėmis, skrodėme medžių viršūnėmis. Dėl vėjo srovių skridome gan žemai, dėl to puikiai matėme gatves, pastatų stogus ir buvome arti medžių. Rytinio skrydžio privalumas – ne tik miestas, bet ir gamta bunda, dėl to girdėjome čiulbančius paukščius, lojančius šunis ir net gi stirną, kuri įstabiai žvelgė į mūsų balioną, o vėliau grakščiai nustriksėjo miško link. Pakylėtą nuotaiką kūrė ir oro baliono pilotas bei kiti oreiviai, kurie labai daug papasakojo apie šią skraidymo priemonę, technikas ir patirtį. Jautėmės saugiai ir tikrai nebuvo baisu! Išlipimas iš oro baliono krepšio buvo išties smagus: įsėdome oro baliono krepšyje, įsikibome į specialias rankenas, o pilotas išleidinėjo orą ir saugiai, bet labai smagiai, krepšys atsigulė ant žemės kartu su mumis. Nusileidus lygioje vietovėje oreiviai atliko krikšto ceremoniją, kuri puikiai užbaigė gražią dienos pradžią.

Ofise buvome dar prieš darbo pradžią, tad toliau palaikėme Prancūzišką dvasią ir pusryčiavome su gardžios kavos puodeliu bei šviežiais kruasanais! Dalijomės atsiminimais ir patirtimis iš įvairių pramogų. Vėliau sėdome prie darbų, o vakare susirinkome restorane, kur skanavome pikantiškus patiekalus, kurių receptai atvežti iš pačios Pietų Amerikos!

Prie vakarienės stalo nusprendėme, kad daug pramogų norėtume išmėginti, o dar daugiau svajojame pakartoti, nes didžiausia pramogų nauda – smagūs ir nepamirštami atsiminimai, kurie visuomet priverčia maloniai nusišypsoti!