Šiuolaikinis 17 gimtadienis – kuo mums pagelbėjo AI?

Dirbtinis intelektas (AI) padarė tikrą revoliuciją pasaulyje. Dar visai neseniai rinkodara buvo paremta patirtimi, įgūdžiais ir intuicija – dabar prie šių dalykų prisijungia dirbtinis intelektas, keičiantis prekės ženklų bendravimo su auditorija būdą. „Laisvalaikio dovanos“ yra pirmoji įspūdžio dovanų įmonė Lietuvoje, 2023 metų rugsėjį švenčianti jau 17-ąjį gimtadienį. Šiandien įmonė koja kojon žengia su inovacijomis sukūrusi pagrindinį rinkodaros kampanijos vizualą naudojant AI.

17-as „Laisvalaikio dovanos“ gimtadienis

„Laisvalaikio dovanos“ švenčia 17-ąjį gimtadienį su skambiu šūkiu: „Įspūdžių kupinas gimtadienis!“. Šis gimtadienis tikrai nestokoja įspūdžių, nes kasmet dovanų ekspertai imasi naujų iššūkių, auga ir tobulėja. Dėl to šiais metais gimtadienis pasitinkamas mėginant prisijaukindami dirbtinį intelektą. Pagrindinis kampanijos vizualas buvo sukurtas naudojant populiarią grafikos vaizdus generuojančią platformą „MidJourney“. Šį kartą į rinkodaros kampaniją žiūrėta visiškai kitaip nei anksčiau, plačiai atsiveriant naujoms dirbtinio intelekto teikiamoms galimybėms.

Buvo nuspręsta išsiskirti įspūdžio dovanų industrijoje ir sukurti dirbtiniu intelektu grįstą rinkodaros kampaniją. ChatGPT „Laisvalaikio dovanos“ rinkodaros skyriuje sėkmingai naudojamas jau kurį laiką, tačiau grafikos kūrimas pasirodė esąs daug sudėtingesnis procesas. „Įspūdžių“ tema nėra itin akivaizdi tokio tipo programinei įrangai, todėl teko įdėti nemažai darbo, kad galutinis rezultatas būtų džiuginantis.

Vizuale pavaizduotas daugybės oro balionų apsuptas gimtadienio tortas, besileidžiantis parašiutu. Žinoma, ant paties torto matosi žvakės ir įmonės logotipas, o ant balionų – nuoroda į gimtadienio nuolaidas. Visas galutinis paveikslėlio dizainas išlaiko „Laisvalaikio dovanos“ prekės ženklo koloritą ir perteikia esminę žinutę – įspūžių ir pramogų kupiną gimtadienio šventę, kurioje netrūks nuolaidų ir puikių pasiūlymų.

AI rinkodaroje – kaip yra iš tikrųjų?

„Laisvalaikio dovanose“ už komunikaciją atsakingi asmenys atvirai pripažįsta, kad sukurti kampaniją, naudojant dirbtinį intelektą, vis dar yra nemenkas iššūkis, o pačiame kūrimo procese dalyvavo daug žmonių. Pats kūrinys yra susijęs su įmonės gimtadienio nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais, vykstančiais penkiose šalyse – Lietuvoje, Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje, t. y., ten, kur veiklą vykdo kiti įmonės filialai. Skiriasi tik švenčiamų metų skaičius, varijuojantis nuo 13 iki 17.

Komanda neslepia, kad tikėtasi daug paprastesnio kūrybos proceso. Didžiausias sunkumas buvo derinant detales – kai jau atrodė, kad vaizdas arti tobulo, kiekvienas kitas bandymas „patobulinti“ vis labiau atitolino prie siekiamo rezultato. Tačiau galiausiai komanda jaučiasi patenkinti – tortas simbolizuoja gimtadienį ir atskleidžia įmonės darbo esmę – įspūdžius ir patirtis, tad pavyko pasiekti tai, ko tikėtasi nuo pat pradžių.

Grafikos kūrimo įrankiai, tokie kaip „MidJourney“ ar „Dall-E“, visame pasaulyje tampa neatsiejama rinkodaros specialistų kasdienio darbo dalimi. Kampanijos, kuriose naudojamas AI, tikrai taps vis populiaresnės. Tačiau vis dar lieka paslaptis, ar tai taps standartu.

„Laisvalaikio dovanos“ yra pirmoji įmonė Lietuvoje, siūlanti dovanas nepaprastų įspūdžių pavidalu. Vakarienė tamsoje, poilsis SPA centre, skrydis oro balionu ar pasivažinėjimas su „Lamborghini“ – tai tik maža dalis „Laisvalaikio dovanų“ pasiūlymų, kurių šiuo metu jau daugiau nei 1800. „Laisvalaikio dovanos“ kuponus ir dovanų rinkinius galima dovanoti bet kam ir bet kokiai progai – juos galima įsigyti fizinėse parduotuvėse didžiuosiuose miestuose ir internete adresu laisvalaikiodovanos.lt.

Comments

comments